Canna kadłub

Kopyta i formy łodzi motorowej

Canna kadłub

Produkcja kopyt i form kadłuba łodzi Canna

Kopyta i formy pięknej łodzi motorowej, forma kadłuba dzielona na 3 części.

 

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Wave 50

Formy pokładu Wave 50

Produkcja form pokładu elementów łodzi Wave 50

Wyjątkowe elementy do wyjątkowej łodzi. Na katamaran żaglowy Wave50 dostarczyliśmy formy dużego spojlera, dachu bimini i pulpitu. Na zdjęciach zdradzamy jak powstały.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Northman 1200

produkcja kopyt i form pokładu łodzi Northman 1200

Northman 1200

Produkcja kopyt i form pokładu łodzi Northman 1200

Kopyto i forma dużego, ważnego elementu – pokładu dla  łodzi Northman1200. 12-metrowa forma z wieloma detalami i antypoślizgami.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Candela P-12

Forma do promu wodnego Candela P12

Candela P-12

Produkcja form latającego promu Candela P-12

Formy elementów do pierwszego na świecie latającego autonomicznego promu wodnego ze stajni Candela

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Maxus 34 podsufitka

Maxus 34 podssufitka kopyto o wielu wklęsłościach + forma do kompletu

Maxus 34 podsufitka

Produkcja kopyta i formy podsufitki łodzi Maxus 34

Trudne do wykończenia kopyto o wielu wklęsłościach + forma do kompletu

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Katamaran rybacki PIA-83

Projekt katamaranu rybackiego

Katamaran rybacki PIA-83

Katamaran rybacki PIA-83

Niedługi, ale duży katamaran rybacki. Powstał z myślą o komercyjnym rybołówstwie na centralnym Bałtyku. Indywidualnie zaprojektowane linie teoretyczne kadłubów pozwalają temu 5 tonowemu stateczkowi na osiągnięcie prędkości ślizgowej. Podział przestrzeni zakłada duży pokład roboczy i sporą sterówkę.


Pomieszczenia bytowe załogi znajdują się również w rufowych częściach kadłubów dokąd prowadzą schody z wnętrza sterówki. Są tam 2 kabiny, toaleta oraz mały warsztat. Centralny rejon pływaków natomiast zajmują pojemne, głębokie ładownie. Silnik umieszczono pod podłogą sterówki.


Przeniesienie napędu hydrauliczne. Pompa zawieszona na silniku przekazuje moc na siniki hydrauliczne zlokalizowane w kadłubach.


Dzięki napędowi hydraulicznemu katamaran jest bardzo przyjazny w manewrowaniu. Możliwa jest niezależna, płynna regulacja prędkości obrotowej obu śrub w zakresie od zera obr/min. Formuła obliczania objętości GT jest bardzo korzysta dla katamaranów. Jest to szczególnie istotne dla armatorów posiadających ograniczoną przyznaną objętość.


Łódź o wymiarach 8×4,6m posiada GT=4,21. Bogate wyposażenie nawigacyjne oraz okucia w postaci bramownicy i aluminiowego masztu dopełniają funkcjonalność łodzi. Można ją nazwać małym stateczkiem do kilkudniowych rejsów bałtyckich.

Katamaran rybacki PIA-83

parametry
  • długość L=7,98M
  • szerokość B=4,64m
  • objętość pomiarowa GT= 4,21

Podsufitka kabiny i pokrywa rufowa CandelaC8. Zamówienie na formę najwyższej jakości od renomowanej stoczni. Kto zna Candelę ten wie, że to musi latać! 

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

EUROMILK

Wyroby z laminatu obudowa maszyny argo EUROMILK

EUROMILK

Gama – obudowa robota rolniczego

Bardzo wdzięczna realizacja kopyta, formy i serii wyrobów inteligentego podgarniacza paszy

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

SAILART

Sailart 17.5

Produkcja kopyt i form łodzi SAILART

Komplet kopyt i form wspaniałej żaglówki, dopracowanej przez klienta w każdym detalu

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »