Nietypowe zlecenie wzmocnienia kadłubów znanego katamaranu Gemini 3 powstałemu z inicjatywy kapitana Romana Paszke.
Węglowe ultralekkie kadłuby wzmocniono od wewnątrz nowymi ramami wzdłużnikowymi. Przeprowadziliśmy laminowanie infuzyjne epoksyd + węgiel.
Przesycenie grubych pakietów mocników usztywnień było nie lada wyzwaniem technologicznym. Dodatkowo w kilu miejscach dokonano napraw poszycia.
Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.
Solidną podstawą projektu jest kadłub morskiej szalupy ratunkowej o grubości poszycia 15mm. Pozostawiono też oryginalny napęd FORD
Badawcza, solarna łódź elektryczna dla Katedry Systemów Sonarowych Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej.
Stacjonarne laboratorium pływające dla Politechniki Gdańskiej, służące do badania komunikacji zdalnej.
Canna to przepiękny projekt . Ujmująca rasowa sylweta okraszona jest przez budowniczych dopracowanymi detalami.
Nietypowe zlecenie wzmocnienia kadłubów znanego katamaranu Gemini 3