
Przyczepka kamperowa
Obiektem pracy była przyczepka kamperowa o specyficznych wymaganiach użytkowych. Design miał pasować do współczesnych samochodów …
Parametry tej łodzi mówią samie za siebie: długość 5,98m, ładowność: 3 tony, moc silnika 450KM, zdolność do pływania w lodach. Pod kątem projektowym uzyskanie takich parametrów było niełatwym połączeniem. Tym bardziej, że łodzie o długości poniżej 6m muszą wykazywać stateczność także po zalaniu.
Przesunęliśmy środek wyporu kadłubach ku rufie oraz zaprojektowaliśmy pancerną konstrukcję. Poszycie usztywnione jest rusztem wręgów dochodzącym do samego nadburcia. Wręgi są dodatkowo klejone do wanny kokpitowej, dzięki czemu uzyskaliśmy dwuposzyciowy sandwich.
Umożliwia to bezpieczną żeglugę w pełni załadowanej łodzi, z prędkościami ślizgowymi bez obawy uszkodzenia kadłuba przez pokruszony lód. Zachowawczy design kładzie nacisk na głównie cechy użytkowe.
Zdeterminowane są one warunkami życia na Grenlandii. Tam to łódź jest głównym środkiem transportu. Ma służyć do transportu ludzi i towarów, połowów, oraz sprawnego przemieszczania się „po zakupy”.

Obiektem pracy była przyczepka kamperowa o specyficznych wymaganiach użytkowych. Design miał pasować do współczesnych samochodów …

Projekt zewnętrzny jednostki, layout (układ funkcjonalny), projekt wnętrza, dobór materiałów, nadzór autorski wykonany dla firmy Wave Catamarans

Charakterystyczny kształt nadbudówki daje mnóstwo przestrzeni w mesie i na przednim kokpicie, niespotykanej na katamaranach 60 stopowych.

Projekt zewnętrzny jednostki, layout (układ funkcjonalny), projekt wnętrza, dobór materiałów, nadzór autorski wykonany dla firmy Wave Catamarans

CANDELA-P12 obudowy zewnętrzne FFSModeloformy obudów z insertami. Wykonane z materiału MDF. Wykończone w białym żelkocie dla uzyskania szczelności do infuzji.

Wykonanie wysokoprecyzyjnych form hydrofoila z płyty modelarskiej.

Pełen komplet form do łodzi motorowej dla stoczni NIKHEN: forma kadłuba, forma pokładu, dachu, wkładki, konsoli, klap