
Projekt łodzi Wave 33
Projekt zewnętrzny jednostki, layout (układ funkcjonalny), projekt wnętrza, dobór materiałów, nadzór autorski wykonany dla firmy Wave Catamarans
Podobnie jak w projekcie HEL-37 kadłub opiera się na liniach teoretycznych Conrada 900. Łódź ma jednak dwukrotnie większą pojemność GT.
W HEL-37 pokład pomiarowy obniżono – tutaj jest podniesiony. Aż do poziomu klap leżących na zrębnicach. Przestrzeń pomiędzy klapami a burtami wypełniono po obu stronach gretingiem. Dzięki takiemu rozwiązaniu faktyczny pokład użytkowy znajduje się na poziomie klap i nie musimy potykać się o wysokie na 300m zrębnice siłowni i ładowni wystające ponad szczelny pokład konstrukcyjny. Łódź jest pojemna i obszerna. Pod podłogą sterówki znajduje się dodatkowa kabina.
Praktyczny pokład roboczy ma wygony dostęp do ładowni znajdującej na rufie za sinikiem. Armator nie oszczędzał na wyposażeniu. Linia wału z przekładnią hydrauliczną, zaworem trałowym i łożyskiem oporowym na wale. Drugi pulpit sterowniczy na pokładzie. Instalacja hydrauliczna napędzająca wciągarkę sieciową, bom ładunkowy i ster strumieniowy.
Nawigacja w połączeniu z autopilotem. Wyposażenie nierdzewne: pełne okucie stępki, bramownica z bomem ładunkowym, zadaszenie, uchwyty i relingi. Tak jak pozostałe realizacje łódź zaprojektowana, zbudowana i wyposażona w stoczni Sofic.
Projekt zewnętrzny jednostki, layout (układ funkcjonalny), projekt wnętrza, dobór materiałów, nadzór autorski wykonany dla firmy Wave Catamarans
Charakterystyczny kształt nadbudówki daje mnóstwo przestrzeni w mesie i na przednim kokpicie, niespotykanej na katamaranach 60 stopowych.
Projekt zewnętrzny jednostki, layout (układ funkcjonalny), projekt wnętrza, dobór materiałów, nadzór autorski wykonany dla firmy Wave Catamarans
W naszej firmie stawiamy na automatyzację, aby dostarczać naszym klientom – producentom elementów z laminatów – najwyższej jakości kopyta, formy oraz gotowe wyroby kompozytowe.
Wyjaśniamy, jak przygotować i zarządzać dokumentacją techniczną, by usprawnić procesy produkcyjne i podnieść jakość form oraz wyrobów laminatowych.
CANDELA-P12 obudowy zewnętrzne FFSModeloformy obudów z insertami. Wykonane z materiału MDF. Wykończone w białym żelkocie dla uzyskania szczelności do infuzji.
Wykonanie wysokoprecyzyjnych form hydrofoila z płyty modelarskiej.
Brendan to ciekawy projekt klasycznej kabinowej żaglówki. Jego niewidoczną z zewnątrz cechą jest balast wodny. Podczas żeglugi zbiorniki są napełnione wodą , którą spuszcza się podczas wyjmowania jednostki z wody. Dzięki temu możliwy jest transport łodzi bez balastu na lekkiej przyczepce.
To nie koniec ciekawostek. Klasyczne linie kadłuba kryją w sobie także nowoczesny elektryczny napęd. Składanie masztu wykonuje szybko i bez wysiłku jedna osoba dzięki siłownikowi umieszczonemu w mechanizmie. W efekcie powstała wdzięczna łódka z nietuzinkowymi rozwiązaniami.
Projekt zewnętrzny jednostki, layout (układ funkcjonalny), projekt wnętrza, dobór materiałów, nadzór autorski wykonany dla firmy Wave Catamarans
Charakterystyczny kształt nadbudówki daje mnóstwo przestrzeni w mesie i na przednim kokpicie, niespotykanej na katamaranach 60 stopowych.
Projekt zewnętrzny jednostki, layout (układ funkcjonalny), projekt wnętrza, dobór materiałów, nadzór autorski wykonany dla firmy Wave Catamarans
W naszej firmie stawiamy na automatyzację, aby dostarczać naszym klientom – producentom elementów z laminatów – najwyższej jakości kopyta, formy oraz gotowe wyroby kompozytowe.
Wyjaśniamy, jak przygotować i zarządzać dokumentacją techniczną, by usprawnić procesy produkcyjne i podnieść jakość form oraz wyrobów laminatowych.
CANDELA-P12 obudowy zewnętrzne FFSModeloformy obudów z insertami. Wykonane z materiału MDF. Wykończone w białym żelkocie dla uzyskania szczelności do infuzji.
Wykonanie wysokoprecyzyjnych form hydrofoila z płyty modelarskiej.