Wave 50

Formy pokładu Wave 50

Produkcja form pokładu elementów łodzi Wave 50

Wyjątkowe elementy do wyjątkowej łodzi. Na katamaran żaglowy Wave50 dostarczyliśmy formy dużego spojlera, dachu bimini i pulpitu. Na zdjęciach zdradzamy jak powstały.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »
logo sofic
SOFIC Sp. z o.o.
ul. Politechniczna 4/1a
80-288 Gdańsk
NIP: 957 108 04 45
Adres zakładu:
Skrzeszewo Żukowskie 117

83-330  Skrzeszewo Żukowskie

Biuro i logistyka​

Northman 1200

produkcja kopyt i form pokładu łodzi Northman 1200

Northman 1200

Produkcja kopyt i form pokładu łodzi Northman 1200

Kopyto i forma dużego, ważnego elementu – pokładu dla  łodzi Northman1200. 12-metrowa forma z wieloma detalami i antypoślizgami.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Candela P-12

Forma do promu wodnego Candela P12

Candela P-12

Produkcja form latającego promu Candela P-12

Formy elementów do pierwszego na świecie latającego autonomicznego promu wodnego ze stajni Candela

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Maxus 34 podsufikta

Maxus 34 podssufitka kopyto o wielu wklęsłościach + forma do kompletu

Maxus 34 podsufikta

Produkcja kopyta i formy podsufitki łodzi Maxus 34

Trudne do wykończenia kopyto o wielu wklęsłościach + forma do kompletu

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Grenlandia

Grenlandia - projekt, kopyto i forma łodzi

Grenlandia

Grenlandia

Parametry tej łodzi mówią samie za siebie: długość 5,98m, ładowność: 3 tony, moc silnika 450KM, zdolność do pływania w lodach. Pod kątem projektowym uzyskanie takich parametrów było niełatwym połączeniem. Tym bardziej, że łodzie o długości poniżej 6m muszą wykazywać stateczność także po zalaniu.


Przesunęliśmy środek wyporu kadłubach ku rufie oraz zaprojektowaliśmy pancerną konstrukcję. Poszycie usztywnione jest rusztem wręgów dochodzącym do samego nadburcia. Wręgi są dodatkowo klejone do wanny kokpitowej, dzięki czemu uzyskaliśmy dwuposzyciowy sandwich.


Umożliwia to bezpieczną żeglugę w pełni załadowanej łodzi, z prędkościami ślizgowymi bez obawy uszkodzenia kadłuba przez pokruszony lód. Zachowawczy design kładzie nacisk na głównie cechy użytkowe.


Zdeterminowane są one warunkami życia na Grenlandii. Tam to łódź jest głównym środkiem transportu. Ma służyć do transportu ludzi i towarów, połowów, oraz sprawnego przemieszczania się „po zakupy”.

 

Grenlandia

parametry
  • długość L=5,98M
  • szerokość B=2,45m
  • wyporność maksymalna: V=4150kg

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Galeon 300 – pulpit, ścianka wnętrza

Galeon 300 – pulpit, ścianka wnętrza

Galeon 300 – pulpit, ścianka wnętrza

Galeon 300 – pulpit, ścianka wnętrza

Pulpit do Galeona300 był ciekawą realizacją- z uwagi na geometrię detalu – zobaczcie sami.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Galeon 700 dachy

Galeon 700 dachy

Galeon 700 dachy

Galeon 700 dachy

Dachy suwane do łodzi Galeon700

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Kopyto Optymist

Kopyta znanej szkoleniowej dziecięcej żaglówki optymist.

Kopyto Optymist

Produkcja kopyt żaglówki Optymist

Kopyta znanej szkoleniowej dziecięcej żaglówki optymist. Ale uwaga – wykonanie w wersji klasowej musiało trzymać wymiary co do milimetra.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Galeon 680

kopyta wlotów powietrza do Galeona 680

Galeon 680

Produkcja kopyt wlotów powietrza do łodzi Galeon 680

Szczególnie ciekawą realizacją były kopyta wlotów powietrza do Galeona 680

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Galeon 650

Galeon 650 formy i kopyta kanapy obrotowej oraz dachów

Galeon 650

Galeon 650

Współpracując ze stocznią Galeon mieliśmy przyjemność wykonać modele dachów oraz rufowej kanapy obrotowej do G650

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »