Od czego powinieneś zacząć? Zrozumienie klienta jest źródłem dobrego projektu. Poniżej 4 fundamentalne kroki:
Kim jest Twój klient. Jakie ma nadzieje i marzenia. Jakie są jego obawy i frustracje? Kim chce się stać dzięki Twojemu produktowi?
Co oferuje rynek? Z kim i z czym będzie Twój klient porównywał i czym Twoja oferta będzie się wyróżniać?
Funkcjonalność i cechy użytkowe. Jakie są kluczowe funkcje i założenia nowej łodzi (takie jak ilość osób, kategoria projektowa, główne zastosowanie, zakładana prędkość i moc napędu)
JAKI JEST TWÓJ POMYSŁ – gdzie chcesz ustawić suwak pomiędzy odważnym designem z potencjałem, ale i ryzykiem rynkowym oraz technologicznym, a stylem bardziej zachowawczym- również estetyczny, ale łatwiej przewidywalny rynkowo.
definiujemy styl, dookreślamy przeznaczenie i wczuwamy się w użytkownika
którego efektem jest kształt kadłuba, grubość poszycia orz konstrukcja, dobrany napęd i pozostałe wyposażenie
zapewniający uzyskanie certyfikatu CE, kategorii projektowej, zakończony podczas badań łodzi na wodzie przez towarzystwo klasyfikacyjne