KRM-43

KRM 43 Morski katamaran rybacki

KRM-43

KRM-43

Morski katamaran rybacki służący do komercyjnego połowu ryb. Zaprojektowany, zbudowany i wyposażony w naszej stoczni. Posiada klasę Polskiego Rejestru Statków z III rejonem żeglugi.

 
KRM 43 jest łodzią plażową. Oznacza to, że jej codziennym „lądowiskiem” jest plaża. Konstrukcja zapewnia zatem wytrzymałość podczas codziennego sztrandowania na piasku, niejednokrotnie podczas groźnej fali przybojowej. Następnie za pomocą mocnej wciągarki łódź jest wciągana na piasek.

 

 

Umieszczona na dziobie sterówka zapewnia komfort załodze, kabiny w kadłubach oferują łącznie 2 koje. Sterówkę można wygodnie obejść docierając na obniżony pokład dziobowy Stąd jest możliwość ergonomicznej pracy przy manewrach. Duży pokład roboczy umożliwia swobodną pracę przy połowach i zapewnia miejsce na rybę i narzędzia połowowe.

 

KRM-43

parametry
  • długość L=7.98m
  • szerokość B=4,0m
  • objętość pomiarowa GT= 3,31

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

SWB17

SWB17 Szybki katamaran rybacki na wody przybrzeżne.

SWB17

SWB17 - Szybki katamaran rybacki na wody przybrzeżne

Szybki katamaran rybacki na wody przybrzeżne. Charakterystyczne dla tej łodzi są odpowiednie kadłuby, profilowanie tunelu i 2 napędy typu Z po 130KM każdy. Cechy te umożliwiają swobodną żeglugę w ślizu na krótkiej fali Zalewu Wiślanego.

Technologia budowy zakładała laminowanie poszycia kadłuba w jednorazowej formie uszytej z płyt o geometrii rozwijalnej. Projekt i budowa pod nadzorem Polskiego Rejestru Statków. Zwarta niska konstrukcja, bez wykorzystania przestrzeni pod pokładem maksymalizuje użyteczność przestrzeni roboczej.

Duży, płaski pokład o powierzchni 20m2 umożliwia wygodny połów, obsługę wciągarki sieciowej i sortowanie ryby.

 

SWB17

parametry
  • długość L=10,3m
  • szerokość B=4,5m
  • objętość pomiarowa GT= 9,62

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

FLOATboat

FLOATboat houseboat dom na wodzie

FLOATboat

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć.

 

Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom. Ma pływać, ale nie być statkiem. Nowoczesny i jednocześnie przytulny. Z takich połączeń zrodził się projekt FLOAT i jego przedstawiciel- FLOATboat: 13metrowy obiekt leżący na wodzie niczym liść, który ma swój własny styl i niepowtarzalny wyraz. Zapraszamy na pokład. Wejdź i poczuj się jak w domu.

 

Usiądź w wygodnym wnętrzu, a za panoramicznym oknem będzie pluskać tafla jeziora. Za designerski punkt honoru postawiliśmy sobie spójność wnętrza z designem bryły. Centralna zabudowa w drewnie zaznacza niczym pień drzewa centralne miejsce domu.

 

Kawałki drewna zalane mleczną żywicą w podłodze jak korzenie łączą wnętrze w spójną całość. Kuchnia ujęta w jeden mebel ze zlewem o dedykowanym kształcie oraz sufit z wklęsłymi żyrandolami dopełniają klimat tej ujmującej przestrzeni. Obiekt jest w całości wykonany z kompozytu.

 

Niepodparty na długości 10metrów dźwigar pozwolił na umieszczenie ogromnego przeszklenia. Dzięki niemu, czujesz się jak na jeziorze pozostając w zacisznym wnętrzu. Przy tej długości jednostki mamy już do czynienia ze zjawiskiem zginania ogólnego kadłuba. Wspomniana belki przeciwdziała tym siłom dając jednocześnie podparcie lekko wypukłemu dachowi.

 

Ogromny zapas wyporności pozwala na instalację zbiorników wody i ścieków, banku akumulatorów, agregatu, oczyszczalni wody. Na napędy w postaci dwóch obrotowych pędników azymutalnych przewidziano miejsce w półtunelu pomiędzy kadłubami.

 

FLOATboat jest prototypem będącym inspiracją do rozwoju całej linii produktowej większych domów pływających. Po więcej zapraszamy na www.float.com.pl

 

FLOATboat

parametry
  • długość L=12,3M
  • szerokość B=4,7m

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

KĄT-11

KĄT 11 Szybka i lekka łódź do połowów żakami na Zalew Wiślany.

KĄT-11

KĄT-11

Szybka i lekka łódź do połowów żakami na Zalew Wiślany.

Żakowe narzędzia połowowe są formą dużego rękawa z sieci rozpiętego na okrągłych obręczach. Wymagają zainstalowania ich na akwenie na dłuższy okres za pomocą wbijanych w dno tyczek. Do takich prac potrzebna jest łódź z nisko umieszczonym pokładem, w tym przypadku zlokalizowanym nawet poniżej linii wodnej.

Kolejnym istotnym detalem jest wygodna burta o którą można zaprzeć się kolanami podczas zmagań z ciężkim sprzętem połowowym. Do tego szybki napęd typu Z dla oszczędności czasu żeglugi oraz podstawa półotwarta sterówka chroniąca sternika podczas złej pogody.

 

KĄT-11

parametry
  • długość L=7,9m
  • szerokość B=2,52m
  • objętość pomiarowa GT= 2,40

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

KĄT-19

Kuter rybacki HEL-37

KĄT-19

KĄT-19

Pojemna łódź do połów na Zlewie Wiślnym o wymiarach 8m (długość) na 4m (szerokość). 

Duża szerokość jednostki nie ma negatywnego wpływu na prędkość gdyż kadłub jest katamaranem.  Wyprofilowany tunel o małym prześwicie umożliwia możliwie najniższe opuszczenie pokładu. Odległość między pokładem, a tunelem w najcieńszych miejscach dochodzi do kilku centymetrów. Wytrzymałość zapewniają poprzeczne wysokie grodzie dzielące przestrzeń roboczą i ułatwiającą sortowanie ryb i przewożenie sprzętu. 

 

KĄT-19

parametry
  • długość L=7,97M
  • szerokość B=3,87m
  • objętość pomiarowa GT=5,39

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

HEL-37

Kuter rybacki HEL-37

HEL-37

HEL-37

Kuter rybacki zbudowany w oparciu o kadłub Conrada 900. Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT; zgodnie z założeniami armatora.

Układ przestrzenny zakłada małą sterówkę oraz płaski pokład. Dzięki szczelnie zamykanym klapom luków nie są wymagane nieergonomiczne wysokie zrębnice. Napęd klasyczną linią wału z sinika umieszczonego w środku długości jednostki.

Tak powstała praktyczna i zwinna jednostka do połowów na wodach przybrzeżnych.

 

HEL-37

parametry
  • długość L=7,99M
  • szerokość B=3,11m
  • objętość pomiarowa GT=2,12

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

JAS-56

Łodzie robocze JAS-56 projekt i wykonawstwo sofic

JAS-56

JAS-56

Podobnie jak w projekcie HEL-37 kadłub opiera się na liniach teoretycznych Conrada 900. Łódź ma jednak dwukrotnie większą pojemność GT.

W HEL-37 pokład pomiarowy obniżono – tutaj jest podniesiony. Aż do poziomu klap leżących na zrębnicach. Przestrzeń pomiędzy klapami a burtami wypełniono po obu stronach gretingiem. Dzięki takiemu rozwiązaniu faktyczny pokład użytkowy znajduje się na poziomie klap i nie musimy potykać się o wysokie na 300m zrębnice siłowni i ładowni wystające ponad szczelny pokład konstrukcyjny. Łódź jest pojemna i obszerna. Pod podłogą sterówki znajduje się dodatkowa kabina.

Praktyczny pokład roboczy ma wygony dostęp do ładowni znajdującej na rufie za sinikiem. Armator nie oszczędzał na wyposażeniu. Linia wału z przekładnią hydrauliczną, zaworem trałowym i łożyskiem oporowym na wale. Drugi pulpit sterowniczy na pokładzie. Instalacja hydrauliczna napędzająca wciągarkę sieciową, bom ładunkowy i ster strumieniowy.

Nawigacja w połączeniu z autopilotem. Wyposażenie nierdzewne: pełne okucie stępki, bramownica z bomem ładunkowym, zadaszenie, uchwyty i relingi. Tak jak pozostałe realizacje łódź zaprojektowana, zbudowana i wyposażona w stoczni Sofic.

 

JAS-56

parametry
  • długość L=7,99M
  • szerokość B=3m
  • objętość pomiarowa GT=4,62

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

JAS-56

Budowa prototypowej łodzi według wytycznych klienta

Brendan to ciekawy projekt klasycznej kabinowej żaglówki. Jego niewidoczną z zewnątrz cechą jest balast wodny. Podczas żeglugi zbiorniki są napełnione wodą , którą spuszcza się podczas wyjmowania jednostki z wody. Dzięki temu możliwy jest transport łodzi bez balastu na lekkiej przyczepce.

To nie koniec ciekawostek. Klasyczne linie kadłuba kryją w sobie także nowoczesny elektryczny napęd. Składanie masztu wykonuje szybko i bez wysiłku jedna osoba dzięki siłownikowi umieszczonemu w mechanizmie. W efekcie powstała wdzięczna łódka z nietuzinkowymi rozwiązaniami.

 

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

Brendan

Brendan

Budowa prototypowej łodzi według wytycznych klienta

Brendan to ciekawy projekt klasycznej kabinowej żaglówki. Jego niewidoczną z zewnątrz cechą jest balast wodny. Podczas żeglugi zbiorniki są napełnione wodą , którą spuszcza się podczas wyjmowania jednostki z wody. Dzięki temu możliwy jest transport łodzi bez balastu na lekkiej przyczepce.

To nie koniec ciekawostek. Klasyczne linie kadłuba kryją w sobie także nowoczesny elektryczny napęd. Składanie masztu wykonuje szybko i bez wysiłku jedna osoba dzięki siłownikowi umieszczonemu w mechanizmie. W efekcie powstała wdzięczna łódka z nietuzinkowymi rozwiązaniami.

 

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

NIE-4 Konwersja szalupy ratunkowej na niewielki kuter rybacki

Konwersja szalupy ratunkowej na niewielki kuter rybacki

NIE-4

Konwersja szalupy ratunkowej na niewielki kuter rybacki

Solidną podstawą projektu jest kadłub morskiej szalupy ratunkowej o grubości poszycia 15mm. Pozostawiono też oryginalny napęd FORD Sabre o mocy 80KM i pojemności 4,15l. Ten „stary dobry diesel” bez wysiłku współpracuje z ciężką (o dużym skoku) śrubą napędową.

Kadłub zabudowano nowym pokładem oraz wysoką sterówką. Sterówkę przesunięto na prawą burtę uzyskując bardzo praktyczny układ funkcjonalny komunikacji na łodzi i wykorzystania przestrzeni roboczej. Ciekawym rozwiązaniem jest furta burtowa ułatwiająca rozładunek ryby po wylądowaniu na plaży. W sztrandowaniu pomagają dodatkowe stęki boczne.

Połącznie koloru szarego z zielonym dało całkiem przyjemny efekt wizualny tej prostej roboczej łodzi. długość L=7,98m; szerokość B=2,99m; objętość pomiarowa GT= 2,69

 

kuter rybacki NIE-4

parametry
  • długość L=7,98M
  • szerokość B=2,99m
  • objętość pomiarowa GT=2,69

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »

Łódź elektryczna Profesor

Badawcza, solarna łódź elektryczna dla Katedry Systemów Sonarowych Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej.

Łódź elektryczna Profesor

Badawcza, solarna łódź elektryczna

Badawcza, solarna łódź elektryczna dla Katedry Systemów Sonarowych Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Zgodnie z życzeniem klienta klasyczny Conrad 900 wyposażony w nowoczesną instalację elektryczną. 2 osobne banki akumulatorów zasilane są przez 8 paneli solarnych o łącznej mocy 3kW.

Bank napędowy zapewnia napięcie 48V dla 10kW silnika. Drugi bank zasila urządzenia badawcze w szerokim spektrum napięć: 12V, 24V, 48V, 230V. Zastosowano wysokiej jakości przetwornice dla zapewnienia dobrych parametrów prądu dla urządzeń pomiarowych.

5 tonowa jednostka dzięki sprawnemu kadłubowi na 10kW silniku osiąga prędkość 6 węzłów. Solary umożliwiają całodzienną żeglugę w letnie dni. Jednostka zarejestrowana na 12 osób. W komplecie do łodzi powstała solidna podstawa do zimowania.

 

Łódź elektryczna Profesor

parametry
  • długość L=9,03M
  • szerokość B=2,95m
  • dla 12 osób
  • zimowanie w akwenie

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

FLOATboat houseboat dom na wodzie
projekty

FLOATboat

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Czytaj więcej »
Kuter rybacki HEL-37
projekty

HEL-37

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Czytaj więcej »