Pływające laboratorium

Stacjonarne laboratorium pływające dla Katedry Teleinformatyki Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej, służące do badania komunikacji zdalnej.

Pływające laboratorium

Stacjonarne laboratorium pływające służące do badania komunikacji zdalnej.

Stacjonarne laboratorium pływające dla Katedry Teleinformatyki Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej, służące do badania komunikacji zdalnej. Zbudowany na betonowym kadłubie budynek pływający posiada ściany z płyty warstwowej i kompozytowy dach.

Wnętrze podzielone jest na dwa pomieszczenia. Główne- z blatem roboczym i stołem konferencyjnym oraz magazynowe, w którym znajdują się schody na taras. Cała powierzchnia dachu wykorzystana jest jako przestrzeń użytkowa. Umieszczone tam kładzione maszty są miejscem instalacji aparatury badawczej.

Przygotowane przepusty i tory korespondencyjne prowadzą tymczasowe instalacje do blatu roboczego w pomieszczeniu laboratoryjnym. Obiekt zaprojektowany dla 10 osób, przystosowany do zimowania na akwenie.

 

Pływające laboratorium

parametry
  • długość L=9,3M
  • szerokość B=3,45M
  • dla 10 osób
  • zimowanie na akwenie

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Meva

Meva (prototypy) Budowa prototypu klasycyzującej łodzi kompozytowej.

Meva

Budowa prototypu klasycyzującej łodzi kompozytowej.

Brązowy kolor żelkotu nawiązuje do drewna, a proporcje wąskiego kadłuba przywodzą na myśl wenecką taksówkę. Łódź o napędzie elektrycznym. To wszystko wraz z ciekawymi detalami wyposażenia tworzą z tej jednostki rzecz charakterystyczną i wyróżniającą się spośród innych.

 

Meva

parametry
  • długość L=6,5M
  • szerokość B=1,9m

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Canna Boat 1

Produkcja form i kopyt łodzi sofic

Canna Boat One

Canna Boat One projekt

Canna to przepiękny projekt . Ujmująca rasowa sylweta okraszona jest przez budowniczych dopracowanymi detalami. Naszym głównym zdaniem było dostarczenie form.

Do wykonanych form dołączyliśmy komplet wyrobów w brązowym żelkocie.


 

Canna Boat One

parametry
  • długość L=5,5M
  • szerokość B=1,95m

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Gemini 3 wzmocnienie kadłuba

Gemini-3 wzmocnienie kadłuba sofic

Gemini 3 wzmocnienie kadłuba

Gemini 3 wzmocnienie kadłuba

Nietypowe zlecenie wzmocnienia kadłubów znanego katamaranu Gemini 3 powstałemu z inicjatywy kapitana Romana Paszke. 

Węglowe ultralekkie kadłuby wzmocniono od wewnątrz nowymi ramami wzdłużnikowymi. Przeprowadziliśmy laminowanie infuzyjne epoksyd + węgiel. 

Przesycenie grubych pakietów mocników usztywnień było nie lada wyzwaniem technologicznym.  Dodatkowo w kilu miejscach dokonano napraw poszycia.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Piwniczki ogrodowe

piwniczki.pl nowoczesne piwniczki ogrodowe

Piwniczki ogrodowe

Piwniczki ogrodowe

Dzięki możliwościom projektowania i prototypownia ”in house” wdrożyliśmy swoją własną markę – linię luksusowych kompozytowych piwniczek ogrodowych. Jest to taki „jacht po ziemią”. 
Konstrukcja umożliwia również najmniej uciążliwą obsługę klienta.

Piwniczkę dostarczamy gotową, wyposażoną i przede wszystkim 100% szczelną. Montaż odbywa się w ciągu jednego dnia i nie wymaga fundamentowania. 
Dopracowane szczegóły i jakość powierzchni żelkotu pozycjonują piwniczki w kategorii produktów premium. 
Dla obejrzenia ciekawych realizacji zapraszamy na www.piwniczki.pl.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Pomeranka

Pomeranka Wielka Niedźwiedzica

Pomeranka Wielka Niedźwiedzica

Pomeranka Wielka Niedźwiedzica

Łódka zbudowana przez jednego z 2 właścicieli firmy. Można powiedzieć, że od niej wiele się zaczęło. Pomerankę zacząłem budowa jeszcze na studiach. Przez dbałość o szczegóły budowa trwała dość długo. W międzyczasie skończyłem studia, założyłem rodzinę i uruchomiłem firmę.

W tym wszystkim towarzyszyła mi moja przewodniczka- pasja w postaci budowy drewnianej klasycznej żaglówki. Dopracowana w każdym detalu łódka nawiązuje stylem do kaszubskich pomeranek. Szpicgatowa rufa i rozprzowe ożaglowanie podkreślają jej tradycyjny charakter. Oryginalnie jest to projekt pana Janusza Maderskiego, lecz poddany został wielu modyfikacjom w zakresie wykończenia.

Czy było warto? Na pewno. Chociaż nie wiem czy drugi raz podjąłbym rękawicę. Zaczynając, chyba nie wiedziałem co mnie czeka. Ale zwodowanie po 14 latach budowy – powiem szczerze – dało niesamowitą satysfakcję. Dziś w kolejnych sezonach łódka cieszy serce zgrabnie układając się na fali i wykładając pięknie rozprze na zawietrzną.

 

Pomeranka Wielka Niedźwiedzica

parametry
  • długość L=4,5M
  • szerokość B=1,65m

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

Modele i formy sklejane poliuretanem z gęstej płyty mdf do wyrobów węglowych w infuzji
modeloforma

Procomposite

Modele i formy sklejane poliuretanem z gęstej płyty mdf do wyrobów węglowych w infuzji

Czytaj więcej »
formy

Wave 50

Wyjątkowe elementy do wyjątkowej łodzi. Na katamaran żaglowy Wave50 dostarczyliśmy formy dużego spojlera, dachu bimini i pulpitu. Na zdjęciach zdradzamy jak powstały.

Czytaj więcej »
produkcja kopyt i form pokładu łodzi Northman 1200
formy

Northman 1200

Kopyto i forma dużego, ważnego elementu- pokładu dla łodzi Northman1200. 12-metrowa forma z wieloma detalami i antypoślizgami.

Czytaj więcej »
Forma do promu wodnego Candela P12
formy

Candela P-12

Formy elementów do pierwszego na świecie latającego autonomicznego promu wodnego ze stajni Candela

Czytaj więcej »
Grenlandia - projekt, kopyto i forma łodzi
projekty

Grenlandia

Komplet kopyt ciekawej łodzi nie chwaląc się naszego projektu: jest to robocza, niepozorna jednostka, ale wyjątkowych parametrach. Przy długości niespełna 6ciu metrów posiada, 2 tony ładowności, silnik o mocy 600K oraz może pływać w lodach pływanie w lodach. Jest też niezatapialna i stateczna w stanie zalanym.

Czytaj więcej »

Wave 50

Formy pokładu Wave 50

Produkcja form pokładu elementów łodzi Wave 50

Wyjątkowe elementy do wyjątkowej łodzi. Na katamaran żaglowy Wave50 dostarczyliśmy formy dużego spojlera, dachu bimini i pulpitu. Na zdjęciach zdradzamy jak powstały.

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

Katamaran rybacki PIA-83

Projekt katamaranu rybackiego

Katamaran rybacki PIA-83

Katamaran rybacki PIA-83

Niedługi, ale duży katamaran rybacki. Powstał z myślą o komercyjnym rybołówstwie na centralnym Bałtyku. Indywidualnie zaprojektowane linie teoretyczne kadłubów pozwalają temu 5 tonowemu stateczkowi na osiągnięcie prędkości ślizgowej. Podział przestrzeni zakłada duży pokład roboczy i sporą sterówkę.


Pomieszczenia bytowe załogi znajdują się również w rufowych częściach kadłubów dokąd prowadzą schody z wnętrza sterówki. Są tam 2 kabiny, toaleta oraz mały warsztat. Centralny rejon pływaków natomiast zajmują pojemne, głębokie ładownie. Silnik umieszczono pod podłogą sterówki.


Przeniesienie napędu hydrauliczne. Pompa zawieszona na silniku przekazuje moc na siniki hydrauliczne zlokalizowane w kadłubach.


Dzięki napędowi hydraulicznemu katamaran jest bardzo przyjazny w manewrowaniu. Możliwa jest niezależna, płynna regulacja prędkości obrotowej obu śrub w zakresie od zera obr/min. Formuła obliczania objętości GT jest bardzo korzysta dla katamaranów. Jest to szczególnie istotne dla armatorów posiadających ograniczoną przyznaną objętość.


Łódź o wymiarach 8×4,6m posiada GT=4,21. Bogate wyposażenie nawigacyjne oraz okucia w postaci bramownicy i aluminiowego masztu dopełniają funkcjonalność łodzi. Można ją nazwać małym stateczkiem do kilkudniowych rejsów bałtyckich.

Katamaran rybacki PIA-83

parametry
  • długość L=7,98M
  • szerokość B=4,64m
  • objętość pomiarowa GT= 4,21

Podsufitka kabiny i pokrywa rufowa CandelaC8. Zamówienie na formę najwyższej jakości od renomowanej stoczni. Kto zna Candelę ten wie, że to musi latać! 

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »

EUROMILK

Wyroby z laminatu obudowa maszyny argo EUROMILK

EUROMILK

Gama – obudowa robota rolniczego

Bardzo wdzięczna realizacja kopyta, formy i serii wyrobów inteligentego podgarniacza paszy

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Zobacz nasze inne realizacje

MIR Stynka II
projekty

MIR Stynka II

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Czytaj więcej »