„Nie trzymaj się wiecznie głównej drogi, jadąc tylko tam, gdzie poszli inni. Od czasu do czasu zjedź z utartych szlaków między drzewa. Na pewno znajdziesz coś, czego nigdy nie widziałeś i coś o czym warto pomyśleć. Wszystkie naprawdę wielkie odkrycia są wynikiem myślenia”
Graham Bell
Poniżej odnajdziesz kilkadziesiąt historii. Są one efektem pomysłu, analiz, niejednokrotnie czyjejś odwagi, obstawania przy swoim i pójścia pod prąd.
Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.
Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT
Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.
Podsufitka kabiny i pokrywa rufowa CandelaC8. Zamówienie na formę najwyższej jakości od renomowanej stoczni. Kto zna Candelę ten wie, że to musi latać!
Komplet kopyt i form drobnych, ale niełatwych elementów. Formy z ciekawymi okuciami i rozłączną ramą
Formy elementów do pierwszego na świecie latającego autonomicznego promu wodnego ze stajni Candela
Budżetowa modeloforma mdf do jednorazowego wykonania elementu podczas gruntownego remontu pewnej nietuzinkowej amerykańskiej łodzi motorowej
Northman 900 wkładka denna
Wymagająca forma o wielu pionowych ścianach i ciasnych miejscach
Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.
Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT
Solidną podstawą projektu jest kadłub morskiej szalupy ratunkowej o grubości poszycia 15mm. Pozostawiono też oryginalny napęd FORD