
Przyczepka kamperowa
Obiektem pracy była przyczepka kamperowa o specyficznych wymaganiach użytkowych. Design miał pasować do współczesnych samochodów …
„Nie trzymaj się wiecznie głównej drogi, jadąc tylko tam, gdzie poszli inni. Od czasu do czasu zjedź z utartych szlaków między drzewa. Na pewno znajdziesz coś, czego nigdy nie widziałeś i coś o czym warto pomyśleć. Wszystkie naprawdę wielkie odkrycia są wynikiem myślenia”
Graham Bell
Poniżej odnajdziesz kilkadziesiąt historii. Są one efektem pomysłu, analiz, niejednokrotnie czyjejś odwagi, obstawania przy swoim i pójścia pod prąd.

Obiektem pracy była przyczepka kamperowa o specyficznych wymaganiach użytkowych. Design miał pasować do współczesnych samochodów …

CANDELA-P12 obudowy zewnętrzne FFSModeloformy obudów z insertami. Wykonane z materiału MDF. Wykończone w białym żelkocie dla uzyskania szczelności do infuzji.

Komplet kopyt ciekawej łodzi nie chwaląc się naszego projektu: jest to robocza, niepozorna jednostka, ale wyjątkowych parametrach. Przy długości niespełna 6ciu metrów posiada, 2 tony ładowności, silnik o mocy 600K oraz może pływać w lodach pływanie w lodach. Jest też niezatapialna i stateczna w stanie zalanym.

Pełen komplet form do łodzi motorowej dla stoczni NIKHEN: forma kadłuba, forma pokładu, dachu, wkładki, konsoli, klap

Wykonanie wysokoprecyzyjnych form hydrofoila z płyty modelarskiej.

Wykonanie wysokoprecyzyjnych form hydrofoila z płyty modelarskiej. Wymagana dokładność wymiarowa na poziomie 0,2mm.

Pokrywa rufowa CandelaC8. Zamówienie na formę najwyższej jakości od renomowanej stoczni. Kto zna Candelę ten wie, że to musi latać!

Produkcja form pokrywy maszyny EUROMILK
Produkcja formy łodzi powstaje w kilku etapach, zanim jednak powstanie forma musi powstać jej kopyto.

Podsufitka kabiny łodzi Candela C8. Zamówienie na formę najwyższej jakości od renomowanej stoczni. Kto zna Candelę ten wie, że to musi latać!

Duży katamaran rybacki. Powstał z myślą o komercyjnym rybołówstwie na centralnym Bałtyku. Indywidualnie zaprojektowane linie teoretyczne kadłubów pozwalają temu 5 tonowemu stateczkowi na osiągnięcie prędkości ślizgowej.

Komplet kopyt ciekawej łodzi nie chwaląc się naszego projektu: jest to robocza, niepozorna jednostka, ale wyjątkowych parametrach. Przy długości niespełna 6ciu metrów posiada, 2 tony ładowności, silnik o mocy 600K oraz może pływać w lodach pływanie w lodach. Jest też niezatapialna i stateczna w stanie zalanym.

Stacjonarne laboratorium pływające dla Politechniki Gdańskiej, służące do badania komunikacji zdalnej.

Badawcza, solarna łódź elektryczna dla Katedry Systemów Sonarowych Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej.

Solidną podstawą projektu jest kadłub morskiej szalupy ratunkowej o grubości poszycia 15mm. Pozostawiono też oryginalny napęd FORD

Naszym zadaniem była konstrukcja kadłuba: zaprojektowanie, zatwierdzenie w Polskie Rejestrze Statków, wykonanie i dostarczenie do Morskiego Instytutu Rybackiego.

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Obiektem pracy była przyczepka kamperowa o specyficznych wymaganiach użytkowych. Design miał pasować do współczesnych samochodów …

Jedno z ciekawszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć. Obiekt z założenia ma służyć do mieszkania, ale nie wyglądać jak dom.

Dzięki doborowi wymiarów i obniżonemu pokładowi pomiarowemu uzyskano łódź o małej pojemności brutto GT

Solidną podstawą projektu jest kadłub morskiej szalupy ratunkowej o grubości poszycia 15mm. Pozostawiono też oryginalny napęd FORD

Badawcza, solarna łódź elektryczna dla Katedry Systemów Sonarowych Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej.

Stacjonarne laboratorium pływające dla Politechniki Gdańskiej, służące do badania komunikacji zdalnej.

Canna to przepiękny projekt . Ujmująca rasowa sylweta okraszona jest przez budowniczych dopracowanymi detalami.

Nietypowe zlecenie wzmocnienia kadłubów znanego katamaranu Gemini 3